Dokonałaś u nas zakupu, ale po otrzymaniu danej rzeczy stwierdziłaś, że to jednak był zły wybór?

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy  i dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu doręczenia przesyłki, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki.

Jak dokonać zwrotu?

1. Wypełnij formularz zwrotu (kliknij tutaj aby pobrać) i spakuj go razem z towarem do pudełka lub koperty wysyłkowej.

2. Odpowiednio spakowany i zabezpieczony towar należy przesłać na adres:

iWsparcie Olaf Skibiński
ul. Bytkowska 5
41-503 Chorzów

3. Poczekaj na zwrot środków. Nastąpi on w ciągu 14 dni roboczych od momentu zatwierdzenia przez nas tego zwrotu. Dokonamy go przelewem bankowym na wskazany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

REKLAMACJE

Zakupiony u nas towar jest wadliwy? Masz prawo go reklamować na zasadach rękojmi.

Jak reklamować produkt?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny (kliknij tutaj aby pobrać), opisz wadę zaistniałą na produkcie oraz określ swoje żądania (wymiana towaru na nowy, naprawa).

2. Wypełniony formularz spakuj razem z uszkodzonym towarem i prześlij na adres:

iWsparcie Olaf Skibiński
ul. Bytkowska 5
41-503 Chorzów

3. W ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki z reklamacją, rozpatrzymy i odpowiemy na Twoje zgłoszenie.

Menu